• 23-11-2008, 22:58:21
    #28
    ingilizce içerik için problem yok bence. kazanc aynı örnek 35 tık 15$ civarlarında ama ayın ilk 15 günü kazanç tık başı daha fazla oluyor sonra 15 gün biraz daha düşüyor.
  • 24-11-2008, 01:21:03
    #29
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    valla benm ayın son 15 günü daha fazla oluyor gelirler..öyle bi genelleme yapılamaz bence
  • 24-11-2008, 01:57:47
    #30
    Üyeliği durduruldu
    işalla odemelerde sorun cıkmaz alacagımız 205 $ oda kım bılır ne kadar yapar oda mecul 310 ytl kredi kartı var adsense de yapmazsa sap gibi oturcam kasım ayinda alacagımsa 400 $ oda bayramdan sonrasına kaldıgı ıcın kotu oldu
  • 24-11-2008, 02:40:09
    #31
    Bu hafta içinde alarız umarım. Sanmıyorum ki öbür aya sarksın. Gerçi birkaç örneğini gördük geçtiğimiz aylarda.
  • 24-11-2008, 14:21:58
    #32
    Üyeliği durduruldu
    205 $ alacam adsense den isallah sorun cıkmaz bu ayda 400 $ var oda bayramdan sonra kaldıgı kesın ) kalmasa guzel olurdu bayram haslıgı yapardık hıc yoksa
  • 24-11-2008, 14:25:53
    #33
    3-4 gun sonra ödeme işleme girer.
  • 24-11-2008, 14:31:30
    #34
    Bagcilar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    işalla odemelerde sorun cıkmaz alacagımız 205 $ oda kım bılır ne kadar yapar oda mecul 310 ytl kredi kartı var adsense de yapmazsa sap gibi oturcam kasım ayinda alacagımsa 400 $ oda bayramdan sonrasına kaldıgı ıcın kotu oldu

    Bagcilar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    205 $ alacam adsense den isallah sorun cıkmaz bu ayda 400 $ var oda bayramdan sonra kaldıgı kesın ) kalmasa guzel olurdu bayram haslıgı yapardık hıc yoksa
    2 mesaj öncede aynı şeyleri yazmışsın. arka arkaya neden aynı şeyler yazıyorsun ki?


    cuma günü paraları alacağımızı düşünüyorum. ödemesi olanlar bence pazartesi gününe kalma ihtimalinide gözardı etmesinler. daha önce birkaç kere başımıza gelmişti diğer ay ödeme alma durumu.
  • 24-11-2008, 15:24:35
    #35
    inşallah cuma günü alırz ödemeleri
  • 24-11-2008, 16:04:59
    #36
    Ödemelerin haftaya pazartesi yada salı hesapta olacağını düşünüyorum.