merhaba arkadaşlar;
baktım bu ay kimse açmamış ben açayım dedim
eskiden ayın 15lerinde açılıyordu şimdi kimsecikler para almıyor mu ya neler oluyor??
gerçi kazanç konusunda kasım ayında kişisel olarak söylüyorum %50 azaldı diyebilirim. neyse Allah bereket versin genede.
$ 1.7 ye vurdu, geçen ayda alacağımız zamana yakın yükselmiş daha sonra ödeme günü öncesinden 1.5 lere kadar düşmüştü fakat biz 1.68 den almıştı buda bize $ kurunun bizim bildiğimiz gibi almadığını ispatladı belli bir günü refarans alınıyor ama hangisi
neyse bu ayın 28 ine kadar ödemeleri alırız herhalde en geçte 1 aralık pazartesiye kalır herhalde.