• 28-10-2008, 20:01:02
    ödeme işlemde ama dolar düşmeye başladı dolarcık şurada 3 gün daha sabretsen ondan sonra 1 inde altına inse oh ne süper olur
  • 28-10-2008, 20:03:01
    tüh be inşallah 1.40 lara kadar düşmez.
  • 28-10-2008, 20:10:46
    Şükür bendede ödeme işlermde yazdı
  • 28-10-2008, 20:18:35
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bendede ödeme işlemde dolar düşsün bişey olmaz hatta yararımıza olur bireysel düşünmeyelim
  • 28-10-2008, 20:28:34
    Üyeliği durduruldu
    Ödeme işlemde iyide sen gel gel 1.70lere çık. Adsense ödemeleri gelince düş kadere bak
    Küçük bir analizle kaybettiğim para şöyle
    300 dolar 1.70 iken 510
    300 dolar 1.57 iken 471 bu dolar düşer iyice
    Ama Bunada şükür olsun
  • 28-10-2008, 20:32:23
    Üyeliği durduruldu
    perşembe günü cebimizde
  • 28-10-2008, 20:57:15
    Bu gün aldığım 2. süper haber ödemelerimi işlemde görmek
    Birinci haber de blogger in açılması zaten

    Bu gün güzel bir gün
  • 28-10-2008, 21:11:27
    Allah bereket versin boşverin arkadaşlar düştüsünü müştüsünü. 1,25 lerde almak varken 1,57 civarlarında alıcaz bunada şükür
  • 28-10-2008, 21:48:55
    Üyeliği durduruldu
    Ödeme işlemde Hadi bakalim