• 23-10-2008, 15:18:36
    #46
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    kaptan 110$ alcaksın.

    1$=1,72 dolar koptu gidiyor ayın 30una kadar böyle devam ederse süper olcak
  • 23-10-2008, 15:23:47
    #47
    Üyeliği durduruldu
    turunc4u adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kaptan 110$ alcaksın.
    1$=1,72 dolar koptu gidiyor ayın 30una kadar böyle devam ederse süper olcak

    Ülkemiz için düşse daha iyi olucakta , açıkcası yarı yarıya artınca sevinmeden edemiyor kimse
  • 23-10-2008, 21:37:19
    #48
    Başbakanımız ne demiş geçen bir konuşma da size anlatayım.

    " Bu zamana kadar hep ithalatcılar kazandı ihracatcılar kaybetti. Şimdi de dolar bırakında yükselsin bizim ihracatcılarımızın yüzü gülsün. "

    O yüzden yükseliş devam eder problem olmaz Çekim bu gün geldi elime.

    Hayırlı olsun hepimize bol kazançlar.
  • 23-10-2008, 22:08:03
    #49
    vay bee dolar tavan yaptı, 13 aydan beri ilk defa ödeme alamıyorum şansa bak
  • 23-10-2008, 23:58:02
    #50
    ya ne alaka ödeme işlemde olduğu günkü kurdan alınır. daha önce hiç mi ödeme almadıktan bilmiyoruz. hatta 1.18 de alcaz $ kurunu
  • 24-10-2008, 13:26:30
    #51
    Çeki gelen varmı başka ?
  • 24-10-2008, 14:02:15
    #52
    Üyeliği durduruldu
    kazançlar çok düştü bu ay bile 100 doları tamamlayabilecekmiyim diye kara kara düşünüyorum.
  • 24-10-2008, 14:10:24
    #53
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bizim paralar en geç 30 u gibi yatar heralde değil mi ? bu sefer diğer aya sarkıtmasınlar bi zahmet arada ne haftasonu var ne tatil var
  • 24-10-2008, 14:45:36
    #54
    Ödeme işlemde ne zaman yazar acaba