Başbakanımız ne demiş geçen bir konuşma da size anlatayım.
" Bu zamana kadar hep ithalatcılar kazandı ihracatcılar kaybetti. Şimdi de dolar bırakında yükselsin bizim ihracatcılarımızın yüzü gülsün. "
O yüzden yükseliş devam eder problem olmaz

Çekim bu gün geldi elime.
Hayırlı olsun hepimize bol kazançlar.