turunc4u adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kaptan 110$ alcaksın.
1$=1,72 dolar koptu gidiyor ayın 30una kadar böyle devam ederse süper olcak

Ülkemiz için düşse daha iyi olucakta , açıkcası yarı yarıya artınca sevinmeden edemiyor kimse