Başbakanımız ne demiş geçen bir konuşma da size anlatayım.

" Bu zamana kadar hep ithalatcılar kazandı ihracatcılar kaybetti. Şimdi de dolar bırakında yükselsin bizim ihracatcılarımızın yüzü gülsün. "

O yüzden yükseliş devam eder problem olmaz Çekim bu gün geldi elime.

Hayırlı olsun hepimize bol kazançlar.