• 30-10-2008, 20:58:11
    18:45 de geldi benim işbank ödemem
  • 30-10-2008, 21:06:39
    ziraat bankası hesapda arkadaşlar darısı gelmeyenlerinbaşına

    USD $134,76 = 1,687 :ytl den bizim hesabı görmüş Allah bereket versin
  • 30-10-2008, 21:13:37
    ben iş bankası kullanıyorum.. Para gününde yatıyor her zaman.
  • 30-10-2008, 21:30:50
    Alanlar güle güle harcasın.

    Ziraat'ten akşam saatlerinde aldım.

    Korktuğumuz başımıza gelmedi. Güzel bir orandan hesaplanmış. Allah bereket versin.
  • 30-10-2008, 21:32:09
    garanti olupta ödemesini alan varmı ?
  • 30-10-2008, 21:49:08
    bendede ödeme yapildi yaziyor fakat hesabimda para yok:S
  • 30-10-2008, 22:14:58
    Üyeliği durduruldu
    toz66 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar ilk defa alacam adsenseden parayı... ödendi yazıyor fakat çekim bana ulaşmadı... çek ulaşmadan nasıl ödenmiş olabilir ki Ayın 31 i oluyor yarın,,, ne yapmam gerekiyor, yardımcı olursanız sevinirim... Postaneyi mi arıyım, normal bir durum mu bu, yoksa çekin başına bir şey gelmiş olabilir de google a mail mi atıyım
    Çek 1 ay içinde geliyor. Ayrıca normal bir posta gibi geliyor. Postahaneyi aramana gerek yok.
  • 30-10-2008, 22:24:52
    iş bank ödeme hesapta çok şükür hangi ara yaptılarsa iyi oldu epey sevindim yani.666 lira vardı hesabımda 6 uğurlu rakamımdır doğum tarihim çünkü.hesapta da bunu görünce şaşırdım
  • 30-10-2008, 23:02:52
    tek bana mi gelmedi ödeme