• 31-10-2008, 16:15:41
    bugün parami aldim
    ilk defa ödeme aldim adsenseden
  • 31-10-2008, 18:59:15
    AKBANK ödeme alan varmı aceba benim 28 Ekim Ödeme yapıldı yazıyor ama para yatmamış ...
  • 31-10-2008, 20:57:37
    Ekim ayı içerisinde 100 doları geçince Kasım ayı sonunda ödeme alıyoruz deilmi?
  • 31-10-2008, 20:59:51
    Üyeliği durduruldu
    bycapslock adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ekim ayı içerisinde 100 doları geçince Kasım ayı sonunda ödeme alıyoruz deilmi?
    Evet doğrudur
  • 31-10-2008, 21:06:48
    bişey daha
    100 doları geçince herhangi bir mail geliyor mu bana hiç bi mail gelmedi de
  • 31-10-2008, 21:10:19
    Üyeliği durduruldu
    bycapslock adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bişey daha
    100 doları geçince herhangi bir mail geliyor mu bana hiç bi mail gelmedi de
    Hayır hesabında
    Ödeme İşlemde ve onun 2-3 gün sonrasında Ödeme yapıldı. Yazısı çıkıyor
  • 31-10-2008, 21:29:56
    KafKars adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayır hesabında
    Ödeme İşlemde ve onun 2-3 gün sonrasında Ödeme yapıldı. Yazısı çıkıyor

    teşekkürler
  • 31-10-2008, 22:12:32
    Üyeliği durduruldu
  • 02-11-2008, 17:58:01
    Üyeliği durduruldu
    benimde yatmış kur 1,68 hayırlı ugurlu olsun