• 03-11-2008, 00:53:13
    Benim yatmadı neden yaa :S
  • 03-11-2008, 00:55:18
    Üyeliği durduruldu
    BuuuRaaaK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim yatmadı neden yaa :S
    Hangi banka?
  • 03-11-2008, 00:57:19
    KafKars adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hangi banka?
    Akbank
  • 03-11-2008, 00:59:36
    Üyeliği durduruldu
    BuuuRaaaK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Akbank
    Akbank ödemeleri gelen arkadaşlar var. İlk defa ödeme alıyorsan belki orada bi sorun olmuş olabilir
  • 03-11-2008, 01:01:14
    KafKars adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Akbank ödemeleri gelen arkadaşlar var. İlk defa ödeme alıyorsan belki orada bi sorun olmuş olabilir
    İkinci ödeme olcak ödeme yapıldı diyo hesapta bişe yok daha ...
  • 03-11-2008, 01:03:14
    Üyeliği durduruldu
    BuuuRaaaK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İkinci ödeme olcak ödeme yapıldı diyo hesapta bişe yok daha ...
    Şubeyi aramadıysan bi alo de bakalım ne diyorlar
  • 03-11-2008, 01:06:27
    KafKars adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şubeyi aramadıysan bi alo de bakalım ne diyorlar
    Yarın bankaya gitmek şart oldu ... doguya geçmi geliyo aceba buda olabilir mi ?
  • 03-11-2008, 01:10:14
    Üyeliği durduruldu
    BuuuRaaaK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yarın bankaya gitmek şart oldu ... doguya geçmi geliyo aceba buda olabilir mi ?
    Böyle birşeyide ilk defa duydum Sanmam olmaz öyle birşey
  • 03-11-2008, 01:12:51
    KafKars adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Böyle birşeyide ilk defa duydum Sanmam olmaz öyle birşey
    Şuan İtibariyle herşey olabilirlik derecesinde