Google Adsense Eylül 2008 Ödemesi
399
●24.823
- 30-10-2008, 16:37:51iş bank sinir sistemi için oldukca sakıncalı bir banka olmaya devam ediyor.hayret bişi yaa napıyolarbu paraları anlamıyorum.para meydanda yok halaKafKars adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-10-2008, 16:46:18Çoğu arkadaşım ve bende aldım neden böyle durum oluyorki iş bankasındaLvp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-10-2008, 16:47:36ben de her ay arayıp alıyordum.ben aramadan yatıracakları da yok hani
bugün aradım para yok diyolar şaştım kaldım
- 30-10-2008, 16:53:19Şubenin uyuzluğundan diyorum artık bıktım bunlardan.Aradım saat 18.00 a kadar geçer dediMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu kadarda ilgililer müşteriyle.
Şuraya bak herkesin gelmiş

