• 30-10-2008, 16:31:49
    para hesapta
  • 30-10-2008, 16:35:37
    işbank yok yine. 18.00-18.20 araası geçer sanırım 2 aydır olduğu gibi
  • 30-10-2008, 16:37:51
    KafKars adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hay ALLAHım yaa neden iş bankası böyle geç geliyor. Şuraya bak herkesin gelmiş
    iş bank sinir sistemi için oldukca sakıncalı bir banka olmaya devam ediyor.hayret bişi yaa napıyolarbu paraları anlamıyorum.para meydanda yok hala
  • 30-10-2008, 16:44:09
    Her ay aynı şey işbank hala yatmadı
  • 30-10-2008, 16:46:18
    Lvp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her ay aynı şey işbank hala yatmadı
    Çoğu arkadaşım ve bende aldım neden böyle durum oluyorki iş bankasında
  • 30-10-2008, 16:46:55
    Üyeliği durduruldu
    işbank-antakya hesapta para
    darısı basınıza

    dolar kuru: 1.687 civarı hesaplanmıs
  • 30-10-2008, 16:47:36
    ben de her ay arayıp alıyordum.ben aramadan yatıracakları da yok hani bugün aradım para yok diyolar şaştım kaldım
  • 30-10-2008, 16:52:20
    Üyeliği durduruldu
    Yuhhh artık yaa İş bankası uyuma müşterine sahip çık Hala yok yaa yarına kaldı gibi
  • 30-10-2008, 16:53:19
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çoğu arkadaşım ve bende aldım neden böyle durum oluyorki iş bankasında
    Şubenin uyuzluğundan diyorum artık bıktım bunlardan.Aradım saat 18.00 a kadar geçer dedi Bu kadarda ilgililer müşteriyle.