Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çoğu arkadaşım ve bende aldım neden böyle durum oluyorki iş bankasında
Şubenin uyuzluğundan diyorum artık bıktım bunlardan.Aradım saat 18.00 a kadar geçer dedi Bu kadarda ilgililer müşteriyle.