toz66 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
arkadaşlar ilk defa alacam adsenseden parayı... ödendi yazıyor fakat çekim bana ulaşmadı... çek ulaşmadan nasıl ödenmiş olabilir ki Ayın 31 i oluyor yarın,,, ne yapmam gerekiyor, yardımcı olursanız sevinirim... Postaneyi mi arıyım, normal bir durum mu bu, yoksa çekin başına bir şey gelmiş olabilir de google a mail mi atıyım
Çek 1 ay içinde geliyor. Ayrıca normal bir posta gibi geliyor. Postahaneyi aramana gerek yok.