• 15-11-2019, 00:42:27
    #10
    Üyeliği durduruldu
    sedatyildiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuda nasıl vergi kaçıracağınızı mı soruyorsunuz ben mi yanlış anladım?
    sakarya18 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne kadar da meraklısınız vergi kaçırmaya Bu ülkede kazanıyorsan öde kardeşim. Ha adsense ile kazanmışsın ha esnaf olarak kazanmışsın. Yok takibe alınıyormuş, yok bilmem ne. Burada günü gününe vergisini ödeyen adam enayi mi affedersin?
    Vatan millet sakaryacılar gelmiş. Bu ülkede kazanmıyoruz dostum, kazandığımız sitelerin ülkeleri başka, günü gününe vergini nasıl ödüyorsun göster bizde ödeyelim? Hadi anlat maliyeye deki makaleciye bu kadar verdim, adwordse bu kadar verdim, backlink aldım al sana gider dediğinde bunlar geçmez diyor.

    Bilmediğiniz konuda sallamayın.
  • 15-11-2019, 00:44:41
    #11
    sedatyildiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuda nasıl vergi kaçıracağınızı mı soruyorsunuz ben mi yanlış anladım?
    Vergi kaçırmak ayrı birşey vergiden kaçınmak ayrı birşey. Sapla samani karıştırmayalım hocam
  • 15-11-2019, 00:46:04
    #12
    Androix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vatan millet sakaryacılar gelmiş. Bu ülkede kazanmıyoruz dostum, kazandığımız sitelerin ülkeleri başka, günü gününe vergini nasıl ödüyorsun göster bizde ödeyelim? Hadi anlat maliyeye deki makaleciye bu kadar verdim, adwordse bu kadar verdim, backlink aldım al sana gider dediğinde bunlar geçmez diyor.

    Bilmediğiniz konuda sallamayın.
    Yaşın kadar mükellefiyetim var, istersen marstan kazan bu ülkeye soktuğun 1 liraya bile vergi vermek zorundasın başka ülkede kazanıyorum diye bi dünya yok
  • 15-11-2019, 00:47:16
    #13
    sterkamed adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vergi kaçırmak ayrı birşey vergiden kaçınmak ayrı birşey. Sapla samani karıştırmayalım hocam
    Maliyeye de dersiniz ben vergi kaçırmıyorum abi kaçınıyorum diye gece gece komedi..
  • 15-11-2019, 00:47:00
    #14
    sakarya18 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne kadar da meraklısınız vergi kaçırmaya Bu ülkede kazanıyorsan öde kardeşim. Ha adsense ile kazanmışsın ha esnaf olarak kazanmışsın. Yok takibe alınıyormuş, yok bilmem ne. Burada günü gününe vergisini ödeyen adam enayi mi affedersin?

    bu konularda google ı örnek almanı tavsiye ederim nasıl tüm ödemelerini irlandadan yapıp şirketleri birbirine faturalandırdığını dünyanın gözü önünde vergiden sakınıyor.
    bu işin adı vergi kaçırmak değil vergiden sakınmak.
    şu devrecilik mantığını bırakın ben ödüyorsam sende ödeyeceksin kafası.
    tabiki herkes ödemeli ama buna yasal düzenleme gelmediği için farklı arayışlara girmiş insanlar bu işi yapanları kaç yıl önceki vergi kanuna göre yargılayamazsın.
  • 15-11-2019, 00:49:11
    #15
    Üyeliği durduruldu
    sedatyildiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yaşın kadar mükellefiyetim var, istersen marstan kazan bu ülkeye soktuğun 1 liraya bile vergi vermek zorundasın başka ülkede kazanıyorum diye bi dünya yok
    Sosyal medya hesaplarından baktım da 1 yaş büyüğüm senden Ben gümrük memuruyum mesela? Bana anlatma bunları.
  • 15-11-2019, 00:51:56
    #16
    Neden yüzde 35+ 18kdv ödeyelim.
    adwords reklam verirken 18+ stopaj var. Ben neden veriyom stopajı. Adwords versin.

    Ben şimdi gidip Finlandiya da şirket açsam yüzde 8 vergi oducem. Parayı biriktirip 10 sene sonra varlık barisiyle yüzde 1 vergi verip Türkiye'ye getiririm.

    Vergi kacirmakla alaaksi yok. Asil vergi kaciranlari biliyoruz. Milyon dolar vergi borcu silinen şirketler listesi var.

    Kaldiki kazandığımız paranın alayı zaten vergiye gidiyor. Bir sigara alınca 2 sigara devlete aliyon. 1 litre benzinde yüzde 90 vergi oduyon. Kıçı kırık elektrik sobası yakıyoruz 500 TL fatura geliyor. Aldığımız herşeyde fahis vergiler var. Araba filan saymıyorum ona gücümüz yetmiyor.
  • 15-11-2019, 00:57:42
    #17
    sedatyildiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Maliyeye de dersiniz ben vergi kaçırmıyorum abi kaçınıyorum diye gece gece komedi..
    Gece gece komedi olan nedir anlamadım hocam , sanırım araştırmadan etmeden sallayip yorum yazmaktır asıl komedi olan


    https://youtu.be/LZY5z1tQ2TM
  • 15-11-2019, 00:59:42
    #18
    Vergi veren arkadaşlara saygı duyuyorum. Bende uzun süre verdim. Şu an kazancım düşük yani vergisel bir durum yok.

    Vergi veren arkadaşlar bu konulara yazıyor hemen vegri kaçırmayın filan. Sizin bulunduğunuz ilçelerde tavuk döner filan yapan yerler yok mu. Adamlar binlerce ekmek tavuk döner satıyor. Fiş mis kestikleri yok.

    Ufak esnaf mesela int cafeler. Kaç para fiş kesiyor. Adam 2.000 TL kazanıp akşam kasayı kaparken 200 TL kesiyor. Alayı böyle yapiyor. Yapmıyor filan demeyin nerdeyse hepsini tanıyorum bulundugum yerde.

    Sonuç olarak devamlı vergi affı çıkması.
    Devletin yandaş firmalarin vergi borçlarını silmesi.
    Vergi politikalarının çok saçma olması.
    Herkesin bir şekilde vergi kaçırması.

    İnsanlara vergi konusunda güvensizlik veriyor. Ve arkadaşın dedigi gibi vergiden kaçınmak için her şeyi deniyor. Gerekirse yabancı ülke de kazanırım öderim vergimi. Bu ülkedeki sistemin düzgün işlediğine inanmıyorum.