sakarya18 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ne kadar da meraklısınız vergi kaçırmaya Bu ülkede kazanıyorsan öde kardeşim. Ha adsense ile kazanmışsın ha esnaf olarak kazanmışsın. Yok takibe alınıyormuş, yok bilmem ne. Burada günü gününe vergisini ödeyen adam enayi mi affedersin?

bu konularda google ı örnek almanı tavsiye ederim nasıl tüm ödemelerini irlandadan yapıp şirketleri birbirine faturalandırdığını dünyanın gözü önünde vergiden sakınıyor.
bu işin adı vergi kaçırmak değil vergiden sakınmak.
şu devrecilik mantığını bırakın ben ödüyorsam sende ödeyeceksin kafası.
tabiki herkes ödemeli ama buna yasal düzenleme gelmediği için farklı arayışlara girmiş insanlar bu işi yapanları kaç yıl önceki vergi kanuna göre yargılayamazsın.