Neden yüzde 35+ 18kdv ödeyelim.
adwords reklam verirken 18+ stopaj var. Ben neden veriyom stopajı. Adwords versin.
Ben şimdi gidip Finlandiya da şirket açsam yüzde 8 vergi oducem. Parayı biriktirip 10 sene sonra varlık barisiyle yüzde 1 vergi verip Türkiye'ye getiririm.
Vergi kacirmakla alaaksi yok. Asil vergi kaciranlari biliyoruz. Milyon dolar vergi borcu silinen şirketler listesi var.
Kaldiki kazandığımız paranın alayı zaten vergiye gidiyor. Bir sigara alınca 2 sigara devlete aliyon. 1 litre benzinde yüzde 90 vergi oduyon. Kıçı kırık elektrik sobası yakıyoruz 500 TL fatura geliyor. Aldığımız herşeyde fahis vergiler var. Araba filan saymıyorum ona gücümüz yetmiyor.