sedatyildiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konuda nasıl vergi kaçıracağınızı mı soruyorsunuz ben mi yanlış anladım?
sakarya18 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ne kadar da meraklısınız vergi kaçırmaya Bu ülkede kazanıyorsan öde kardeşim. Ha adsense ile kazanmışsın ha esnaf olarak kazanmışsın. Yok takibe alınıyormuş, yok bilmem ne. Burada günü gününe vergisini ödeyen adam enayi mi affedersin?
Vatan millet sakaryacılar gelmiş. Bu ülkede kazanmıyoruz dostum, kazandığımız sitelerin ülkeleri başka, günü gününe vergini nasıl ödüyorsun göster bizde ödeyelim? Hadi anlat maliyeye deki makaleciye bu kadar verdim, adwordse bu kadar verdim, backlink aldım al sana gider dediğinde bunlar geçmez diyor.

Bilmediğiniz konuda sallamayın.