Konuda nasıl vergi kaçıracağınızı mı soruyorsunuz ben mi yanlış anladım?
Ne kadar da meraklısınız vergi kaçırmaya

Bu ülkede kazanıyorsan öde kardeşim. Ha adsense ile kazanmışsın ha esnaf olarak kazanmışsın. Yok takibe alınıyormuş, yok bilmem ne. Burada günü gününe vergisini ödeyen adam enayi mi affedersin?
Vatan millet sakaryacılar gelmiş. Bu ülkede kazanmıyoruz dostum, kazandığımız sitelerin ülkeleri başka, günü gününe vergini nasıl ödüyorsun göster bizde ödeyelim? Hadi anlat maliyeye deki makaleciye bu kadar verdim, adwordse bu kadar verdim, backlink aldım al sana gider dediğinde bunlar geçmez diyor.
Bilmediğiniz konuda sallamayın.