• 01-09-2008, 13:31:13
    Darısı işbankasının başına Öğle tatilide bitti
  • 01-09-2008, 13:34:37
    KR@LKSK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Darısı işbankasının başına Öğle tatilide bitti
    Bizimkiler her zaman en son
  • 01-09-2008, 13:37:09
    Vakıf bankası yatmış $$$$$$$ bereket versin Alan arkadaşlara hayırlı harcamalar dilerim..
  • 01-09-2008, 13:38:29
    daha bankaya gidemedim ykb
  • 01-09-2008, 13:45:46
    SABQCES bende vakıfbankası kullanıyorum ama yatmamış daha, şube il neresi senin?
  • 01-09-2008, 13:45:52
    finans sabah 9 da hesaptaydı.
  • 01-09-2008, 13:48:11
    Üyeliği durduruldu
    dolar kurunu ne almışlar?
  • 01-09-2008, 13:49:15
    ulen temmuzda kazandığımızı eylülde alıyoz işe bak.
  • 01-09-2008, 13:51:05
    Hayret iş bankası eskilere göre erken yattı.

    İş Bankası hesapta