• 28-08-2008, 16:19:32
    Üyeliği durduruldu
    Kafasına göre davranıyor binlerce yayıncısını mağdur etmeye hakkı var mı? zor bir iş değilki bu? Vaktinde yatır neden oyun içinde oyun yapıyorsun ki? Piyasada tek olmak bunu yapmayı gerektirmez ki? Yahoo, msn neredesin...
  • 28-08-2008, 16:29:41
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    sitres yok bir kezdaha söylüyorum gelecek paraya göre kendinizi ayarlamayın zaman vermeyin ona göre yatırım yapmayın. Elinize geçmeden kesin gibi börmeyin. Paramız kalmaz googlede ama bizleri zor durumda bırakıcak şekilde davranmayalım. Bu böyle olacak gibi değil diyorsanız bir birlik olalalım google reklamlarına karşılık gelirlerimizi artırmak için web master ağı yapalım her ağ üyesi google kayıtlı sitelerdeki reklamlara günde 1 kere tıklasın ! bunu yazılı site şeklinde yapacak değiliz madem onlar bizim paralarımızı alı koyup kar yapıyor ve kendilerini düşünüp bizleri madur ediyorsa böyle işi böyle çözüm getirsek mi ? nedersiniz
  • 28-08-2008, 16:36:03
    cuma kesin hesapta..
  • 28-08-2008, 16:44:02
    arkadaşlar yapmayın bunu. bende paramı bekliyorum ama googlenin sözleşmesinde derki ayın son günü paranız hesabınıza geçer eğer tatile denk geliyorsa tatil bitiminde geçer diyor.

    kendinizi ona göre ayarlayın önce aldığınızda sevinin.
  • 28-08-2008, 17:01:10
    Bu konuyu aylar önceden açarsanız olacağı bu,uğursuzluk getirdi
  • 28-08-2008, 17:47:25
    Davay davay 🌹
    gokozlu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yatmayacak mı dedim? sen banlandıysan ne işin var ki bu topikte ?
    Sanki bu ay para yatmayacak dedim komik
    sana az önce adam gibi cevap yazdım sen ise adamlık yapmayı bilmeden - rep verdin repin etki etmedi fakat yakışmaz adam gibi cevap verdiğim halde edepsiz bir şekilde - rep verdin yetkililere bildirdim...
  • 28-08-2008, 17:54:26
    blackandred adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iyice cıvıttılar kardeşim ben ayın 23 ünde paranın hesaplarda oldugu günleri biliyorum şimdi ayın 28 i halen bekliyoruz bu ne ciddiyetsizlik bu ne saçma birşey anlamadım gitti birilerinin buna bir son vermesi lazım artık.
    google normalde 30unda ödeme yapacağım diyor sana.erken vermesi herkesin işine geldiği için çoğu zaman erken yatırıyor.
    ben uzun süredir kullanıyorum sadece geçen sene aralık ayında ki ödemeyi diğer ayın başına sarkıttığını görüdüm.o da noel tatili yüzündenmiş.
    yani adamlar söyledikleri tarihte yatırıyor paranı ciddiyetsizlik yok
  • 28-08-2008, 18:13:40
    Üyeliği durduruldu
    ALTIN_NESiL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sana az önce adam gibi cevap yazdım sen ise adamlık yapmayı bilmeden - rep verdin repin etki etmedi fakat yakışmaz adam gibi cevap verdiğim halde edepsiz bir şekilde - rep verdin yetkililere bildirdim...
    sana mı soracagım kardesım - ya da + verecegimi istersen sana kullanıcı adımı ve şifremi vereyim sen kendine + ya da - ver.
  • 28-08-2008, 18:22:51
    erbain adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2-3 ay önce aynısı olmuştu ödemeyi bir sonraki ayın 1 ine atmışlardı şaşırtmıştı herkesi bu sefer ne yapacak bakalım

    ben yorumumun arkasındayım