.:: Google Adsense Agustos 2008 Ödemesi ::.
690
●43.195
- 28-08-2008, 16:29:41Eposta Aktivasyonu Gerekmektesitres yok bir kezdaha söylüyorum gelecek paraya göre kendinizi ayarlamayın zaman vermeyin ona göre yatırım yapmayın. Elinize geçmeden kesin gibi börmeyin. Paramız kalmaz googlede ama bizleri zor durumda bırakıcak şekilde davranmayalım. Bu böyle olacak gibi değil diyorsanız bir birlik olalalım google reklamlarına karşılık gelirlerimizi artırmak için web master ağı yapalım her ağ üyesi google kayıtlı sitelerdeki reklamlara günde 1 kere tıklasın ! bunu yazılı site şeklinde yapacak değiliz madem onlar bizim paralarımızı alı koyup kar yapıyor ve kendilerini düşünüp bizleri madur ediyorsa böyle işi böyle çözüm getirsek mi ? nedersiniz
- 28-08-2008, 17:47:25sana az önce adam gibi cevap yazdım sen ise adamlık yapmayı bilmeden - rep verdingokozlu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
repin etki etmedi fakat yakışmaz adam gibi cevap verdiğim halde edepsiz bir şekilde - rep verdin yetkililere bildirdim...
- 28-08-2008, 17:54:26google normalde 30unda ödeme yapacağım diyor sana.erken vermesi herkesin işine geldiği için çoğu zaman erken yatırıyor.blackandred adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben uzun süredir kullanıyorum sadece geçen sene aralık ayında ki ödemeyi diğer ayın başına sarkıttığını görüdüm.o da noel tatili yüzündenmiş.
yani adamlar söyledikleri tarihte yatırıyor paranı ciddiyetsizlik yok
- 28-08-2008, 18:13:40Üyeliği durduruldusana mı soracagım kardesım - ya da + verecegimi istersen sana kullanıcı adımı ve şifremi vereyim sen kendine + ya da - ver.ALTIN_NESiL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-08-2008, 18:22:51

repin etki etmedi fakat yakışmaz adam gibi cevap verdiğim halde edepsiz bir şekilde - rep verdin yetkililere bildirdim...