iyice cıvıttılar kardeşim ben ayın 23 ünde paranın hesaplarda oldugu günleri biliyorum şimdi ayın 28 i halen bekliyoruz bu ne ciddiyetsizlik bu ne saçma birşey anlamadım gitti birilerinin buna bir son vermesi lazım artık.
google normalde 30unda ödeme yapacağım diyor sana.erken vermesi herkesin işine geldiği için çoğu zaman erken yatırıyor.
ben uzun süredir kullanıyorum sadece geçen sene aralık ayında ki ödemeyi diğer ayın başına sarkıttığını görüdüm.o da noel tatili yüzündenmiş.
yani adamlar söyledikleri tarihte yatırıyor paranı ciddiyetsizlik yok