Kafasına göre davranıyor binlerce yayıncısını mağdur etmeye hakkı var mı? zor bir iş değilki bu? Vaktinde yatır neden oyun içinde oyun yapıyorsun ki? Piyasada tek olmak bunu yapmayı gerektirmez ki? Yahoo, msn neredesin...