• 28-08-2008, 15:12:14
    seviyorum sizleri 2005 ten beri bu foruma üyeyim her ay aynı konu açılıyo ) cokta güzel oluyor aslında
  • 28-08-2008, 15:12:47
    piciar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu ayın 20 inde 100 dolar oldu yani alamıyormuyum şimdi
    Ayın 15'de 100 dolar olması gerekiyor
  • 28-08-2008, 15:16:59
    Üyeliği durduruldu
    Seryak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ayın 15'de 100 dolar olması gerekiyor
    Bu ay parasız kaldık desenize

    Teşekkürler
  • 28-08-2008, 15:19:07
    hayret bişi ya telefonu sipariş ettim hepsi buradadan hala param yok cebimde ağzımın suyu aka aka bakıyorum,bekliyorum pc başında göz kapaklarım yarı açık, gözlerim şehla şehla, burnum kırmızı,uykusuzluktan bitap düşmüşüm, ve hala ödeme işlemde yazısı çıkmadı ben bugün ölmezsem ölmem,ölmem hiçbir vakit
  • 28-08-2008, 15:27:09
    Üyeliği durduruldu
    ALTIN_NESiL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    googlede kimsenin parası kalmamıştır ... ben bile googleden banlandığım halde senin gibi konuşmuyorum...
    Google Ciddi Bir Şirket Bu Ay Herkesin Parası yatacaktır...
    Cuma ve Pazartesi görürsünüz hesaplarınızda
    Yatmayacak mı dedim? sen banlandıysan ne işin var ki bu topikte ?
    Sanki bu ay para yatmayacak dedim komik
  • 28-08-2008, 15:43:53
    iyice cıvıttılar kardeşim ben ayın 23 ünde paranın hesaplarda oldugu günleri biliyorum şimdi ayın 28 i halen bekliyoruz bu ne ciddiyetsizlik bu ne saçma birşey anlamadım gitti birilerinin buna bir son vermesi lazım artık.
  • 28-08-2008, 16:00:01
    inşallah yarın hesapta olur ödemeler.yoksa işimiz var valla.
  • 28-08-2008, 16:00:06
    paraları değerlendırıp 2 kat kazanıyorlar sanırım banka üzerinden .
  • 28-08-2008, 16:01:30
    Ve dolar hala düşüyor! Artık Google'ın sadece Adsense için bile piyasaya yön verebileceğini düşünmeye başladım.