googlede kimsenin parası kalmamıştır ... ben bile googleden banlandığım halde senin gibi konuşmuyorum...
Google Ciddi Bir Şirket Bu Ay Herkesin Parası yatacaktır...
Cuma ve Pazartesi görürsünüz hesaplarınızda
Yatmayacak mı dedim? sen banlandıysan ne işin var ki bu topikte ?
Sanki bu ay para yatmayacak dedim

komik