iyice cıvıttılar kardeşim ben ayın 23 ünde paranın hesaplarda oldugu günleri biliyorum şimdi ayın 28 i halen bekliyoruz bu ne ciddiyetsizlik bu ne saçma birşey anlamadım gitti birilerinin buna bir son vermesi lazım artık.