• 27-08-2008, 11:36:29
    Üyeliği durduruldu
    Eskiden cok bekleyen olurdu he gelicek he işlemde yazacak diye o tadida kalmadi kimsenin ihtiyaci yok herhalde
  • 27-08-2008, 11:45:45
    Üyeliği durduruldu
    Cuma günü sabah 11 gibi görürsünüz hesaplarda, daha erken beklemeyin
  • 27-08-2008, 11:48:47
    Davay davay 🌹
    Cyxe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet googlede Dayim calişiyor zoruna giden bişe mi oldu :]
    çok garip bir kişisiniz bu kadar açık ve net google bu ay para göndermeyecek diyorsanız büyük ihtimal googlede dayınız çalışıyordur
  • 27-08-2008, 11:56:46
    Üyeliği durduruldu
    Evet çok garibim ben ya cok farkliyim. Dayim orda öyle dedi napalim şimdi keşke demedeydim. Hatta adsense bölümündeki "Adsense yardimda Ara" Butonunu bana verecekler
  • 27-08-2008, 12:00:06
    Davay davay 🌹
    Cyxe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet çok garibim ben ya cok farkliyim. Dayim orda öyle dedi napalim şimdi keşke demedeydim. Hatta adsense bölümündeki "Adsense yardimda Ara" Butonunu bana verecekler
    kaç yaşındasınız 15 filanmı ? Google ciddi bir şirkettir sizde o ciddiliği göremedim böyle dalga vari konuşmalar yapmayın...

    Herneyse yolun açık olsun...


    Yüzde 80 Cuma Günü paralar hesapta gibi geliyor
  • 27-08-2008, 12:06:08
    Üyeliği durduruldu
    Sen her makara yapana 15 yaşindamisin diyorsun delüvanlu ? Bu kadar ciddi olamana gerek yok.
  • 27-08-2008, 12:06:28
    tahminimce yarın yazılır cuma hesaplara geçer
  • 27-08-2008, 12:09:07
    Davay davay 🌹
    Cyxe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen her makara yapana 15 yaşindamisin diyorsun delüvanlu ? Bu kadar ciddi olamana gerek yok.
    ben aslında her zaman ciddi değilim fakat ciddi açılmış bir konu başlığında lakayd konuşmalarınız hoş değil...
  • 27-08-2008, 12:09:50
    Üyeliği durduruldu
    -rep'i veren arkadaslar neden verdiğinide yazabilirmi.