Evet çok garibim ben ya cok farkliyim. Dayim orda öyle dedi napalim şimdi keşke demedeydim. Hatta adsense bölümündeki "Adsense yardimda Ara" Butonunu bana verecekler
kaç yaşındasınız 15 filanmı ? Google ciddi bir şirkettir sizde o ciddiliği göremedim böyle dalga vari konuşmalar yapmayın...
Herneyse yolun açık olsun...
Yüzde 80 Cuma Günü paralar hesapta gibi geliyor