• 16-05-2008, 19:32:36
    #10
    bende 200 $ de kaldım , kasamadım geçen ay

    neyse herkese şimdiden hayırlı olsun.. .

    iyi çalışmalar.
  • 16-05-2008, 19:32:43
    #11
    Dignified adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konu benim konu olduğu için forum kurallarınıda ihlal eden birşey söz konusu da olmadığı için istediğimi yazabiliyorum ganımca
    biraz erken açmışsın başlığı ondan dedim..
    bu arada kazançlar idare eder fazla dalgalanma yok dolar iyi gidiyor, hayırlısı..
  • 16-05-2008, 19:40:58
    #12
    Üyeliği durduruldu
    inş gugıl amcadan ılkkez bırdahakı ay'da alacağım..

    (nerden bakabılırım para ödeme olduğunu/olmadığını:S)?
  • 16-05-2008, 19:42:31
    #13
    webkit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    biraz erken açmışsın başlığı ondan dedim..
    bu arada kazançlar idare eder fazla dalgalanma yok dolar iyi gidiyor, hayırlısı..
    aynen dedim ne oluyor ayın 16 sı sevindim erken ödeme diye
  • 16-05-2008, 19:44:18
    #14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bu konuya yazanlara adsense erken ödeme yapacak lütfen pub kodunuzu PM ile atınız....
  • 16-05-2008, 19:45:38
    #15
    ooo musta iyisin tamam Arkadaşımız Heycan yapmış ondan bu kadar erken açmış konuyu bu ayın son haftasinda yanıma ugrayacaktın galiba
  • 16-05-2008, 19:48:33
    #16
    tamam geleyim yanına tava ısmarlayacaktın sözünü tutmuş olursun
  • 16-05-2008, 19:55:36
    #17
    28 29 gibi alırız rarayı.
  • 16-05-2008, 19:57:59
    #18
    Üyeliği durduruldu
    4 gözle bekliyorum ay ki ödemeyi (iLk defa alcam ödeme)