• 16-05-2008, 19:21:04
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Baktım kimse başlık açmamış ben açayım dedim,
    Nisan ayında kazanıp nisan ayında alacağınız ne kadar ve
    alacağınız paralar hakkında tartışmalarınızı yapabilirsiniz bu başlıkta...

    Kazançlar (1 Nis - 31 nis) - ayrıntılar 517,21 $
    Bu ay biraz oranlar güzeldi....
  • 16-05-2008, 19:22:21
    #2
    Mustafa bu ay iyisin ama yetişmene var bana
  • 16-05-2008, 19:23:32
    #3
    yaw musa yeni yeni toparlıyoruz kendimizi Dur bakalım xxxx olacak yakında inş.
  • 16-05-2008, 19:24:59
    #4
    Daha erken değil mi
  • 16-05-2008, 19:26:19
    #5
    mustafa heycanlanma olum daha çok var ödemeye
  • 16-05-2008, 19:27:27
    #6
    ödeme almamız kesinleşti
  • 16-05-2008, 19:28:33
    #7
    Alıntı
    Baktım kimse başlık açmamış ben açayım dedim,
    buda iyi tuttu ya ,)
  • 16-05-2008, 19:28:47
    #8
    banlanmayacam diye seviniyor rıza... ondan bu sevinç
  • 16-05-2008, 19:30:53
    #9
    webkit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    buda iyi tuttu ya ,)
    Konu benim konu olduğu için forum kurallarınıda ihlal eden birşey söz konusu da olmadığı için istediğimi yazabiliyorum ganımca