• 16-05-2008, 20:06:56
    #19
    ebnim de hitlerin düşmeinden (dalgalanmaymış )önceki ay olduğu için mutluyum bir blog için 168$ iyi yani hehe ...
  • 16-05-2008, 20:11:05
    #20
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bende şuan 120$ı geçtim.Henüz ödemeyi almıcam çünkü yazın çarçur ederim yazdan sonra alıcam parayı
  • 16-05-2008, 20:16:01
    #21
    Üyeliği durduruldu
    144 $ var yaz için hazırlık yapıcam 4 gözle bekliyorum hesabıma yatmasını
  • 16-05-2008, 23:37:21
    #22
    Misafir
    120$ var bakalım bi gelse hayırlısıyla
  • 16-05-2008, 23:38:48
    #23
    İnş adsense ban forumda konu görmeyiz paralar yatana kadar
  • 17-05-2008, 11:31:21
    #24
    geçirdiğim en berbat aydı, teşekkürler google. teşekkürler zottirik reklam sahipleri...
  • 17-05-2008, 15:06:16
    #25
    Ortalama bir aydı. Nisan'da çok güzel ödeme aldım, nerdeyse yarı yarıya düştü. Hayırlısı olsun diyelim,
    Allah bereket versin.

    28'inde yatar diye tahmin ediyorum.
  • 17-05-2008, 19:51:43
    #26
    25 Tatil,26 veya 27 İşlemde 28 en geç 30'da hesapta diye düşünüyorum
  • 17-05-2008, 20:35:06
    #27
    Üyeliği durduruldu
    herkes parasini iyi yerde harcasin