Dignified adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konu benim konu olduğu için forum kurallarınıda ihlal eden birşey söz konusu da olmadığı için istediğimi yazabiliyorum ganımca
biraz erken açmışsın başlığı ondan dedim..
bu arada kazançlar idare eder fazla dalgalanma yok dolar iyi gidiyor, hayırlısı..