webkit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
biraz erken açmışsın başlığı ondan dedim..
bu arada kazançlar idare eder fazla dalgalanma yok dolar iyi gidiyor, hayırlısı..
aynen dedim ne oluyor ayın 16 sı sevindim erken ödeme diye