Konu altında yanlış bilinenleri düzelteyim, tecrübeler yaşamış biri olarak
Tek seferde gelen 20 k üstünü değil, 5k üstünü bildiriyor bankalar,
Devlet google ile falan halletmiyor vergi olayını, googledan kazandığınız paranın vergisini ödemeniz gerek,
2 sene geçti birşey olmadı diye birşey yok 4 sene geçtikten sonra olmayacağının garantisi yok çünkü, 3-4 sene sonra maliye geçmişe dönük tüm bankalardaki hesap dökümlerini inceleyip hepsinin vergisini alır, üstüne birde ceza ödersiniz.
Gün gelir biri şikayet eder maliyeye sizi o zaman küçük-büyü ne var ne yok ortaya dökülür
Yol yakınken işi yasalara uygun hale getirip verginizi ödeyin, ileride çıkabilecek cezalar insanın boyunu aşabiliyor maalesef,
Burada hiçbirşey olmaz bana birşey olmadı falan fistan geyiği yapanlara bakmayın ileride hesaplarınız incelemeye alındığında bu arkadaşlar aa öylemiymiş ama bana birşey olmadı der geçerler siz cezaları yediğinizle kalırsınız
Adsense 4K gelir
121
●36.901
- 30-03-2015, 17:30:26Arkadaşlar konu dışı olacak biraz ama;
Gizli host gizli bilmemne olayları işe yaramıyor hala bunu bilmeyenler var sanıyorum, 2015 yılındayız, insansız hava uçakları, robotların üretildiği bir çağda gidip Gizli host alıp Whois bilgilerini gizleyip bulunamayacağına inanmıyorsunuz gerçekten değilmi ? - 30-03-2015, 17:49:52Senin kaynağın neresi hocam?KR@LKSK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yanlış bilinenleri neye göre düzeltiyorsun? Kanunu kitabı biliyorsan, hangi kanun hangi maddede yazıyor bu söylediklerin? Şimdiye kadar Adsense'den gelir elde eden hangi kişiden vergi istenmiş/alınmış?
Bu sorularıma da cevap verirsen sevinirim. Aksi takdirde senin yazdıklarını da birisinin düzelmesi gerekecek. - 30-03-2015, 17:58:42Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Hakkınızda vergi konusu ile alakalı şikayet olmadıkça, hiç bir sorun olmaz. Kesinlikle kafanıza takmayın. Bol kazançlar dilerim.shafack adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 31-03-2015, 00:01:42Bizzat yaşadım burada tereddütte olduğunuz konuların tamamınıController81 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yaklaşık 3 yıl süren bir süreç oldu ve sonuçları da ağır oldu maddi olarak, ayrıca maliye ve vergi daireleriyle de yeterince içli dışlı oldum bu süreçte. Tamamen tecrübelerii yazıyorum burada. Yoksa domain who isini gizle, yok 2 sene oldu başıma birşey gelmedi şeklinde yürümüyor işler, banada 4 sene sonra çıktı mesela bazı şeyler.
Yaklaşık 3 yıl süren bir süreç oldu ve sonuçları da ağır oldu maddi olarak, ayrıca maliye ve vergi daireleriyle de yeterince içli dışlı oldum bu süreçte. Tamamen tecrübelerii yazıyorum burada. Yoksa domain who isini gizle, yok 2 sene oldu başıma birşey gelmedi şeklinde yürümüyor işler, banada 4 sene sonra çıktı mesela bazı şeyler.