• 30-03-2015, 14:01:01
    #19
    Konu altında yanlış bilinenleri düzelteyim, tecrübeler yaşamış biri olarak
    Tek seferde gelen 20 k üstünü değil, 5k üstünü bildiriyor bankalar,
    Devlet google ile falan halletmiyor vergi olayını, googledan kazandığınız paranın vergisini ödemeniz gerek,
    2 sene geçti birşey olmadı diye birşey yok 4 sene geçtikten sonra olmayacağının garantisi yok çünkü, 3-4 sene sonra maliye geçmişe dönük tüm bankalardaki hesap dökümlerini inceleyip hepsinin vergisini alır, üstüne birde ceza ödersiniz.
    Gün gelir biri şikayet eder maliyeye sizi o zaman küçük-büyü ne var ne yok ortaya dökülür
    Yol yakınken işi yasalara uygun hale getirip verginizi ödeyin, ileride çıkabilecek cezalar insanın boyunu aşabiliyor maalesef,

    Burada hiçbirşey olmaz bana birşey olmadı falan fistan geyiği yapanlara bakmayın ileride hesaplarınız incelemeye alındığında bu arkadaşlar aa öylemiymiş ama bana birşey olmadı der geçerler siz cezaları yediğinizle kalırsınız
  • 30-03-2015, 17:30:26
    #20
    Arkadaşlar konu dışı olacak biraz ama;
    Gizli host gizli bilmemne olayları işe yaramıyor hala bunu bilmeyenler var sanıyorum, 2015 yılındayız, insansız hava uçakları, robotların üretildiği bir çağda gidip Gizli host alıp Whois bilgilerini gizleyip bulunamayacağına inanmıyorsunuz gerçekten değilmi ?
  • 30-03-2015, 17:49:52
    #21
    KR@LKSK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konu altında yanlış bilinenleri düzelteyim, tecrübeler yaşamış biri olarak
    Tek seferde gelen 20 k üstünü değil, 5k üstünü bildiriyor bankalar,
    Devlet google ile falan halletmiyor vergi olayını, googledan kazandığınız paranın vergisini ödemeniz gerek,
    2 sene geçti birşey olmadı diye birşey yok 4 sene geçtikten sonra olmayacağının garantisi yok çünkü, 3-4 sene sonra maliye geçmişe dönük tüm bankalardaki hesap dökümlerini inceleyip hepsinin vergisini alır, üstüne birde ceza ödersiniz.
    Gün gelir biri şikayet eder maliyeye sizi o zaman küçük-büyü ne var ne yok ortaya dökülür
    Yol yakınken işi yasalara uygun hale getirip verginizi ödeyin, ileride çıkabilecek cezalar insanın boyunu aşabiliyor maalesef,

    Burada hiçbirşey olmaz bana birşey olmadı falan fistan geyiği yapanlara bakmayın ileride hesaplarınız incelemeye alındığında bu arkadaşlar aa öylemiymiş ama bana birşey olmadı der geçerler siz cezaları yediğinizle kalırsınız
    Senin kaynağın neresi hocam?

    Yanlış bilinenleri neye göre düzeltiyorsun? Kanunu kitabı biliyorsan, hangi kanun hangi maddede yazıyor bu söylediklerin? Şimdiye kadar Adsense'den gelir elde eden hangi kişiden vergi istenmiş/alınmış?

    Bu sorularıma da cevap verirsen sevinirim. Aksi takdirde senin yazdıklarını da birisinin düzelmesi gerekecek.
  • 30-03-2015, 17:58:42
    #22
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    shafack adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba 2013 ortasından beri Google dan düzenli para alıyorum, başlarda 200-300-500 kazanırken 5-6 aydan beri 4 haneli kazanmaya başladık. Geçen ay 2.2K olan kazanç bu ay 4K yı biraz geçecek (yarısını banka aracılığı ile arkadaşıma yolluyorum). Vergi konusu canımı sıktığı için siteyle hiç uğraşasım gelmiyor gelir artmasın diye. Babam esnaf onun adına olan hesapla devam etsem ne yapmam gerekir (daha mı mantıklı olur?), şahıs şirketimi kurayım veya KKTC de ya da yakın avrupa ülkelerinde hesap açıp ayda bir elden almakmı daha iyi olur? (gezip görmüşte oluruz) (son seçenek:daire'den mektup beklemek)
    Hakkınızda vergi konusu ile alakalı şikayet olmadıkça, hiç bir sorun olmaz. Kesinlikle kafanıza takmayın. Bol kazançlar dilerim.
  • 31-03-2015, 00:01:42
    #23
    Controller81 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Senin kaynağın neresi hocam?

    Yanlış bilinenleri neye göre düzeltiyorsun? Kanunu kitabı biliyorsan, hangi kanun hangi maddede yazıyor bu söylediklerin? Şimdiye kadar Adsense'den gelir elde eden hangi kişiden vergi istenmiş/alınmış?

    Bu sorularıma da cevap verirsen sevinirim. Aksi takdirde senin yazdıklarını da birisinin düzelmesi gerekecek.
    Bizzat yaşadım burada tereddütte olduğunuz konuların tamamını Yaklaşık 3 yıl süren bir süreç oldu ve sonuçları da ağır oldu maddi olarak, ayrıca maliye ve vergi daireleriyle de yeterince içli dışlı oldum bu süreçte. Tamamen tecrübelerii yazıyorum burada. Yoksa domain who isini gizle, yok 2 sene oldu başıma birşey gelmedi şeklinde yürümüyor işler, banada 4 sene sonra çıktı mesela bazı şeyler.
  • 31-03-2015, 00:05:44
    #24
    Her zaman bu tarz konular açılır. Ancak biriside " kardeşim şöyle şöyle yapıp bu vergiyi verebilirsiniz " şeklinde yol göstermez. Var açılan konular ancak bence yetersiz. Bilgilendirme şart diye düşünüyorum.
  • 31-03-2015, 00:15:51
    #25
    Bence ödemeleri 3,4 ayrı hesaba bölmek gerekiyor ve böylelikle risk en aza inecek.
    Ve günümüz Türkiye'sinde herşeye af geliyor, Devletin buna da af getireceğini düşünüyorum ya da öyle düşünmek istiyorum
  • 31-03-2015, 00:53:57
    #26
    Sadece Google gelirlerinden dolayı mektup alan oldumu acaba? (satış vs.. hariç)
  • 31-03-2015, 01:27:35
    #27
    Üyeliği durduruldu
    oha %25 gelir vergisine versek ne kalıyor ki ? varsın ceza gelsin daha iyi