Adsense 4K gelir
121
●36.901
- 29-03-2015, 05:02:58Merhaba 2013 ortasından beri Google dan düzenli para alıyorum, başlarda 200-300-500 kazanırken 5-6 aydan beri 4 haneli kazanmaya başladık. Geçen ay 2.2K olan kazanç bu ay 4K yı biraz geçecek (yarısını banka aracılığı ile arkadaşıma yolluyorum). Vergi konusu canımı sıktığı için siteyle hiç uğraşasım gelmiyor gelir artmasın diye. Babam esnaf onun adına olan hesapla devam etsem ne yapmam gerekir (daha mı mantıklı olur?), şahıs şirketimi kurayım veya KKTC de ya da yakın avrupa ülkelerinde hesap açıp ayda bir elden almakmı daha iyi olur? (gezip görmüşte oluruz) (son seçenek:daire'den mektup beklemek)
- 29-03-2015, 05:20:26Üyeliği durduruldu2013 yılında 1 yıl boyunca aylık ortalama 3k ödeme aldım, üzerinden 2 sene geçti. Vergi sorunu ile filan karşılaşmadım.
- 29-03-2015, 06:14:10Hocam yontemı veya ıcerıgı paylasır mısınız ozelden bız maalesef gunluk 2 tl gecemıyoruz.shafack adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-03-2015, 11:55:08Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.KDV ödemeniz gerekmiyor, %25 gelir vergisi gösterilmeli deniyor internet işinde tecrübeli muhasebeciler tarafından. (yıllık gelir arttıkça -miktarı hatırlamıyorum- bu ödeme %30'a da çıkıyor.)shafack adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şunu da söyleyeyim, 300-500bin lira ödeme alıp da başına bir iş gelmeyenler de var, henüz. - 29-03-2015, 12:02:57Şahıs şirketi kur... Fazla masrafın olmaz... İthalat-İhracat olarak vergiden muaf olarak açılışını yaptır. Sadece gelir vergisi öde...tabi muhasebecinin konuya hakim olması gerekir.