Merhaba 2013 ortasından beri Google dan düzenli para alıyorum, başlarda 200-300-500 kazanırken 5-6 aydan beri 4 haneli kazanmaya başladık. Geçen ay 2.2K olan kazanç bu ay 4K yı biraz geçecek (yarısını banka aracılığı ile arkadaşıma yolluyorum). Vergi konusu canımı sıktığı için siteyle hiç uğraşasım gelmiyor gelir artmasın diye. Babam esnaf onun adına olan hesapla devam etsem ne yapmam gerekir (daha mı mantıklı olur?), şahıs şirketimi kurayım veya KKTC de ya da yakın avrupa ülkelerinde hesap açıp ayda bir elden almakmı daha iyi olur? (gezip görmüşte oluruz) (son seçenek:daire'den mektup beklemek)
Hocam yontemı veya ıcerıgı paylasır mısınız ozelden bız maalesef gunluk 2 tl gecemıyoruz.