Bence ödemeleri 3,4 ayrı hesaba bölmek gerekiyor ve böylelikle risk en aza inecek.
Ve günümüz Türkiye'sinde herşeye af geliyor, Devletin buna da af getireceğini düşünüyorum ya da öyle düşünmek istiyorum