• 27-02-2008, 20:46:53
    Her zaman kaçında yolluyorsa bu ayda öyle yollayacaklar, paniğe yada heyecana gerek yok.
  • 27-02-2008, 20:47:14
    Şubat 2008
    27 Şub Ödeme işlemde
  • 27-02-2008, 20:51:12
    Tamam şimdi işlemde yazdı.Hayırlı olsun.
    Allah daha nice "ödeme işlemde" yazısı görmek nasip etsin....
  • 27-02-2008, 20:51:32
    Evvet
    Gugıl amca maç sürprizi yaptı,
    demek ki galatasaray kazanacak.
    mutlaka vardı bi ilişkisi...
  • 27-02-2008, 20:51:43
    çok şükür yarın paracıklar geliyo
  • 27-02-2008, 20:53:04
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Herkese hayırlı olsun
  • 27-02-2008, 20:58:45
    bende neden yazmıyor ya ilkez ödeme alıcam bir şey yapmam gerekir mi

    Bu ayın 30'unda size gönderilmek üzere zamanlanmış bir ödeme var. Standart teslimat çeki alıyorsanız, bulunduğunuz yere bağlı olarak çekin elinize geçmesi için 4 hafta kadar bekleyin. EFT ya da güvenli hızlı teslimat yöntemini kullanıyorsanız ödemenizin gelecek ayın 5'ine kadar ulaşmış olması gerekir

    bu yazıyor sadece
  • 27-02-2008, 21:08:36
    edit: ................
  • 27-02-2008, 21:11:39
    alırsınız arkadaşlar, yazmadan gönderdiği de oluyor. Ama mutlaka yazar. Bekleyin