• 26-02-2008, 00:00:39
    ach
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Maharaja adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ödeme İşlemde arkadaşlar.
    şaka sadece
    senin şaka ama benim gerçek
  • 26-02-2008, 00:01:50
    ach adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    senin şaka ama benim gerçek
    onu bir kere yerler canım
  • 26-02-2008, 00:06:17
    ach adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    senin şaka ama benim gerçek
    ...........

    kedi ve pilav misali..
  • 26-02-2008, 00:10:04
    Baktım işte doğru
    Ödeme işlemde -99,14$
  • 26-02-2008, 00:15:37
    bende öyle bir şey yok hala aynı
  • 26-02-2008, 00:17:15
    Üyeliği durduruldu
    ach adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Baktım işte doğru
    Ödeme işlemde -99,14$
    ..................
  • 26-02-2008, 00:21:55
    ach adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Baktım işte doğru
    Ödeme işlemde -99,14$

    100 dolar olunca para gelmiyomuydu?
  • 26-02-2008, 11:51:10
    ödeme işlemde yazan var mı ?
  • 26-02-2008, 12:04:56
    Henüz ödemeler işlemde değil, var mı acaba işlemde olanlar?