• 24-02-2008, 22:25:35
    #73
    Üyeliği durduruldu
    Umarım bende çeki iptal ettirip eft ile alabilirim bu ay.
  • 24-02-2008, 22:31:49
    #74
    Cagatayh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yarın akşam ödeme işlemde ve salı hesaplarda
    inşallah
  • 24-02-2008, 22:43:02
    #75
    3-4 gün içinde gelir ödemeler. Şimdiden herkese hayırlı olsun.
  • 24-02-2008, 23:20:28
    #76
    Cagatayh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yarın akşam ödeme işlemde ve salı hesaplarda
    Ağzından bal damlıyor
  • 24-02-2008, 23:37:27
    #77
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    parayı alabilen arkadaşlar war mı ?
  • 24-02-2008, 23:40:02
    #78
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaslar bi sorum olacak

    Almanyada kaliyorum egerki benimde hesabimda 100 dolardan fazla olursa nasil ödeme alacagim ?
  • 24-02-2008, 23:53:00
    #79
    Üyeliği durduruldu
    ayın 15inden önce pin ve hesap bilgilerini girmiş ve 100 doları geçmiş isen para hesabına yatacaktır 2 3 gün içinde
  • 25-02-2008, 00:19:16
    #80
    <kd>
    webwelet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    parayı alabilen arkadaşlar war mı ?
    r10.net Kuralları;
    Alıntı
    19-) Mesajların tamamını bold, alt çizgili, italic yazmak yasaktır. Bu kurala uymayan kullanıcılar, minimum 3 gün olmak üzere, forumdan uzaklaştırılacaktır.
    Mesajını düzeltir ve biraz daha dikkatli olursan seviniriz + Türkçe'yi doğru kullanalım w değil v. </kd>
    Ödemeler büyük ihtimalle salı günü hesabımıza geçer
  • 25-02-2008, 00:22:01
    #81
    felek28 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mesajını editler ve biraz daha dikatli olursan seviniriz + Türkçe'yi doğru kullanalım w değil v.
    Türkçe'yi doğru kullanalım. editler değil düzeltir. dikatli değil dikkatli