<kd>
webwelet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
parayı alabilen arkadaşlar war mı ?
r10.net Kuralları;
Alıntı
19-) Mesajların tamamını bold, alt çizgili, italic yazmak yasaktır. Bu kurala uymayan kullanıcılar, minimum 3 gün olmak üzere, forumdan uzaklaştırılacaktır.
Mesajını düzeltir ve biraz daha dikkatli olursan seviniriz + Türkçe'yi doğru kullanalım w değil v. </kd>
Ödemeler büyük ihtimalle salı günü hesabımıza geçer