Alıntı
2008 Ocak Ayı Ödemeleri
387
●25.218
- 22-01-2008, 02:58:20Eposta Aktivasyonu GerekmekteBende önceki aylarda dahil olmak üzere 250 dolar birikti bende de
Bu Yazıyor.Şimdi ben bu 250 doların ne kadarını alabilirim? - 22-01-2008, 03:03:51Geçen ay aralık 31 ine kadar olan parayı alabilirsinPowerofdreams adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-01-2008, 04:19:18volkanbagcali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ilk ödememi alacağım bende de ayın 30 unda para almaya zamanlanmış zart zurt yazıyor. yukarıdaki yazıyı okuyunca üzüldüm birden cidden tam ödemenin alınacağı gün banlanma gibi bi ihtimal varmı?
hiç böyle bi durumla karşılaşan veya böyle bi durum duyan oldumu