• 22-01-2008, 02:58:20
    #37
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Bende önceki aylarda dahil olmak üzere 250 dolar birikti bende de

    Alıntı
    Bu ayın 30'unda size gönderilmek üzere zamanlanmış bir ödeme var. Standart teslimat çeki alıyorsanız, bulunduğunuz yere bağlı olarak çekin elinize geçmesi için 4 hafta kadar bekleyin. EFT ya da güvenli hızlı teslimat yöntemini kullanıyorsanız ödemenizin gelecek ayın 5'ine kadar ulaşmış olması gerekir. Daha fazla bilgi edinin...
    Bu Yazıyor.Şimdi ben bu 250 doların ne kadarını alabilirim?
  • 22-01-2008, 03:03:51
    #38
    Powerofdreams adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende önceki aylarda dahil olmak üzere 250 dolar birikti bende de



    Bu Yazıyor.Şimdi ben bu 250 doların ne kadarını alabilirim?
    Geçen ay aralık 31 ine kadar olan parayı alabilirsin
  • 22-01-2008, 04:19:18
    #39
    volkanbagcali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merak etmeyin tam yollanırken banlanırsınız

    ilk ödememi alacağım bende de ayın 30 unda para almaya zamanlanmış zart zurt yazıyor. yukarıdaki yazıyı okuyunca üzüldüm birden cidden tam ödemenin alınacağı gün banlanma gibi bi ihtimal varmı?
    hiç böyle bi durumla karşılaşan veya böyle bi durum duyan oldumu
  • 22-01-2008, 05:32:18
    #40
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    300 $ cık geliyor
  • 22-01-2008, 05:59:26
    #41
    atalay22 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    300 $ cık geliyor
    okadarcıkmı
  • 22-01-2008, 06:01:49
    #42
    Üyeliği durduruldu
    zamanlanmış ödemem var ama yine bana şaka yapar bu google eminim
  • 22-01-2008, 10:11:59
    #43
    29-30 gibi para yatar. daja erken bekleyip kendinizi zor duruma düşürmeyin derim.
  • 22-01-2008, 10:35:29
    #44
    bi dahaki aya kaldık artık
  • 22-01-2008, 10:36:49
    #45
    Serkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    29 unu bulmaz 25 inde hesapta
    bulmasın bencede