• 21-01-2008, 00:59:42
    #19
    hun
    Üyeliği durduruldu
    Banlamadan ödememi bir an önce geçerse valla tam süper olacak Bu arada bu ayki konuyu ben açamadım tüh kaçırdık
  • 21-01-2008, 01:03:54
    #20
    Misafir
    Neden zamlanmış ödemeniz var yazıyo , bu kısmı anlamadım ben
  • 21-01-2008, 01:05:35
    #21
    hun
    Üyeliği durduruldu
    Nerde zamlanmış yazıyor göremedim Kim yazmış ne yazmış kime yazmış niye yazmış neden yazmış:O
  • 21-01-2008, 01:06:22
    #22
    Misafir
    Bu ayın 30'unda size gönderilmek üzere zamanlanmış bir ödeme var. Standart teslimat çeki alıyorsanız, bulunduğunuz yere bağlı olarak çekin elinize geçmesi için 4 hafta kadar bekleyin. EFT ya da güvenli hızlı teslimat yöntemini kullanıyorsanız ödemenizin gelecek ayın 5'ine kadar ulaşmış olması gerekir.

    Ödeme geçmişi kısmında bu yazıyor
  • 21-01-2008, 01:07:31
    #23
    hun
    Üyeliği durduruldu
    "Zam"lanmış değil "Zaman"lanmış Çok mu hızlı okudun naptın
  • 21-01-2008, 01:09:10
    #24
    Misafir
    muhaha
    kusura bakmayın arkadaşlar uykusuzum biraz
  • 21-01-2008, 01:26:20
    #25
    24 ü başlar 25 i hesapta olur muhtemelen. bir önceki ay noel nedeniyle gecikti ödemeler

    bilginize,
  • 21-01-2008, 02:35:32
    #26
    byLiLattah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    24 ü başlar 25 i hesapta olur muhtemelen. bir önceki ay noel nedeniyle gecikti ödemeler

    bilginize,
    Bence de evet
  • 21-01-2008, 02:38:14
    #27
    Üyeliği durduruldu
    merak etmeyin tam yollanırken banlanırsınız