• 21-01-2008, 02:49:41
    #28
    volkanbagcali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merak etmeyin tam yollanırken banlanırsınız
    yok yaw korkutma milleti moral ver herkes ödemeye odaklanmış yine

    adsenseden ilk defa düşük bir ödeme alacağım. ben üzgünüm falla
  • 21-01-2008, 02:51:25
    #29
    Üyeliği durduruldu
    başlık kilitlense iyi olacak nerden baksan 1 hafta sonra gelecek ödemeler çoook erken açılmış yoksa bu konu çok uzar.
  • 21-01-2008, 11:10:50
    #30
    yenibirweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    başlık kilitlense iyi olacak nerden baksan 1 hafta sonra gelecek ödemeler çoook erken açılmış yoksa bu konu çok uzar.
    Ayrıca başlık Aralık Ayı Ödemeleri olmalı
    Daha ocak birikiyor yaw.
  • 21-01-2008, 11:14:01
    #31
    Üyeliği durduruldu
    25'i diye boş yere hayal kurmayın Ayrıca bu Aralık kazancının ödemeleri

    En iyi İhtimal => 28 Ocak - Ödeme İşlemde / 29 Ocak - Ödemeler Başlar
    Diğer İhtimal => 29 Ocak - Ödeme İşlemde / 30 Ocak - Ödemeler Başlar
  • 21-01-2008, 11:42:26
    #32
    alırız inşallah haftaya..
  • 21-01-2008, 23:16:10
    #33
    hun
    Üyeliği durduruldu
    Haftaya pazartesi gelir gene.
  • 22-01-2008, 00:31:05
    #34
    Geçtiğimiz ay noel diye uzadı işlemler ki noelde bile 31 ine yetişti

    Bu tarz özel durumlar dışında paneldede yazığı gibi 24 ü işlem başlar 25 i alırız..

    Bilginize,
  • 22-01-2008, 00:39:33
    #35
    Dolar böyle devam ederse google bu aya para vermez bize
  • 22-01-2008, 01:08:54
    #36
    Nickless adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dolar böyle devam ederse google bu aya para vermez bize
    Google hesabına $ gönderiyor. İsterse 1 dolar 10 kuruş olsun ister 10 ytl Google'ın ne yararına ne zararına.Bu senin ekonomini etkiler onu değil.

    Cuma akşamı yola çıkacağım ondan sonra nete giremeyeceğim. Bu yüzden işleri organize edemem. Cuma gelir umarım parayı kullanrız hemen.