yenibirweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
başlık kilitlense iyi olacak nerden baksan 1 hafta sonra gelecek ödemeler çoook erken açılmış yoksa bu konu çok uzar.
Ayrıca başlık Aralık Ayı Ödemeleri olmalı
Daha ocak birikiyor yaw.