• 24-01-2008, 20:27:08
    #73
    yarına çok zor
  • 24-01-2008, 20:30:54
    #74
    Misafir
    ayın 29-30 gibi diom tahminen
  • 24-01-2008, 20:32:25
    #75
    Amerikan Hükümeti bir açıklama yapsa da dünya çapında kriz oluşsa dolar 1-2 günlüğüne 2 ytl ye çıksa ödemeyi alsak sonra hemen geri düşse ne güzel olur
  • 24-01-2008, 20:40:19
    #76
    Misafir
    MerTUraL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Amerikan Hükümeti bir açıklama yapsa da dünya çapında kriz oluşsa dolar 1-2 günlüğüne 2 ytl ye çıksa ödemeyi alsak sonra hemen geri düşse ne güzel olur
    en fazla kazandıgın 10000 dolar olsa yine dediğin ülkede 1 gunde milyon dolarlara mal olur

    bLanX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    LEON BOOM - Anasayfa fuarda bindim bu arabaya o zamanki fiyatına 70bin ytl demislerdi simdide arabacom da cıkarmıslar
    bu o araba değil yaw leon boom 70 e verseler ben hemen alırım o arabayı en asagı 120 gaymesi var o arabanın 5 dk da satılır
  • 24-01-2008, 20:53:31
    #77
    spiderbot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    alınca bizim buraya gel :P
    kanka bunu al

    Seat Leon Stylance VİP
    o işime yaramaz
    [media]http://www.motor-talk.de/images/News/2007-03/15659pix4hires.jpg[/media]

    bu linktekini alacam.
  • 24-01-2008, 21:06:08
    #78
    Heyecanla bekliyoruz. Ödemeleriniz bereketli olsun arkadaşlar..
  • 24-01-2008, 21:29:09
    #79
    deli dana adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o işime yaramaz
    http://www.motor-talk.de/images/News...9pix4hires.jpg

    bu linktekini alacam.
    6X6 Yakışır kardeşime..
  • 24-01-2008, 21:30:14
    #80
    spiderbot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    en fazla kazandıgın 10000 dolar olsa yine dediğin ülkede 1 gunde milyon dolarlara mal olur
    Öyle birşey olmaz tabide ödeme alacağımız zamanlar doların hep en düşük zamanlarına denk geliyor o ayki Ama çok yüksek meblağlar almadığım için beni fazla etkilemiyor...
  • 25-01-2008, 00:14:29
    #81
    HKNOCN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    6X6 Yakışır kardeşime..
    eyvallah