2008 Ocak Ayı Ödemeleri
387
●25.218
- 24-01-2008, 20:40:19Misafiren fazla kazandıgın 10000 dolar olsa yine dediğin ülkede 1 gunde milyon dolarlara mal olurMerTUraL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu o araba değil yawbLanX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
leon boom 70 e verseler ben hemen alırım o arabayı en asagı 120 gaymesi var o arabanın 5 dk da satılır
- 24-01-2008, 20:53:31o işime yaramazspiderbot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
[media]http://www.motor-talk.de/images/News/2007-03/15659pix4hires.jpg[/media]
bu linktekini alacam. - 24-01-2008, 21:29:096X6deli dana adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yakışır kardeşime..
- 24-01-2008, 21:30:14Öyle birşey olmaz tabide ödeme alacağımız zamanlar doların hep en düşük zamanlarına denk geliyor o aykispiderbot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ama çok yüksek meblağlar almadığım için beni fazla etkilemiyor...
simdide arabacom da cıkarmıslar
