merak etmeyin tam yollanırken banlanırsınız
ilk ödememi alacağım bende de ayın 30 unda para almaya zamanlanmış zart zurt yazıyor. yukarıdaki yazıyı okuyunca üzüldüm birden cidden tam ödemenin alınacağı gün banlanma gibi bi ihtimal varmı?
hiç böyle bi durumla karşılaşan veya böyle bi durum duyan oldumu