• 27-10-2012, 08:21:50
    #1
    Arkadaşlar, hep kötü haberler veriliyor, iyi haberler de verelim adsense hakkında. Dün gece Adsense benim sitemi at gibi kabul etmiş. Başka kimler Adsense ağına katıldı?
  • 27-10-2012, 08:38:11
    #2
    Üyeliği durduruldu
    hadi hayırlı olsun
  • 27-10-2012, 09:21:59
    #3
    hayırlı olsun hocam.dün bende yine bi hesap için başvurdum,aslında şu ana kadar onaylanmasını bekliyordum ama henüz cevap gelmedi.fakat işin kötüsü yine onay cevabından daha kısa sürücektir bana banlandınız mailinin gelmesi
  • 27-10-2012, 09:26:46
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Ya bu adsenseye kayıt olmak bu kadar zormuydu Ben ilk denememde direk kabul edildim.
  • 27-10-2012, 09:37:53
    #5
    Ben 3 dk içinde kabul edildim 3 gün içinde sebepsiz yere banlandım
  • 27-10-2012, 09:45:53
    #6
    Banlasınlar, sanki tek reklam şirketi onlar. Üç gün sonrasında onayladı beni.
  • 27-10-2012, 10:41:52
    #7
    hayırlı olsun hocam sevindim umarım illegal birşey için kullanmazsınız
  • 27-10-2012, 10:46:57
    #8
    Yok hocam, insan hakkına girmekten korkarım.
  • 27-10-2012, 20:10:48
    #9
    DewSa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ya bu adsenseye kayıt olmak bu kadar zormuydu Ben ilk denememde direk kabul edildim.
    kabul edilmdekden çok içerde kalabilmek zor

    Coree adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben 3 dk içinde kabul edildim 3 gün içinde sebepsiz yere banlandım
    son banlanan hesabımda 1 gün sonra yedim bende.reklamı ekledim,sabah baktım banlanmışım

    playturks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Banlasınlar, sanki tek reklam şirketi onlar. Üç gün sonrasında onayladı beni.
    benim siteler ingilizce,adsense yerine bikaç reklam şirketi denedim ama sonuç iyi degil.ne yazık ki benim gözümde adsense tek şirket şuan...