hayırlı olsun hocam.dün bende yine bi hesap için başvurdum,aslında şu ana kadar onaylanmasını bekliyordum ama henüz cevap gelmedi.fakat işin kötüsü yine onay cevabından daha kısa sürücektir bana banlandınız mailinin gelmesi