DewSa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ya bu adsenseye kayıt olmak bu kadar zormuydu Ben ilk denememde direk kabul edildim.
kabul edilmdekden çok içerde kalabilmek zor

Coree adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben 3 dk içinde kabul edildim 3 gün içinde sebepsiz yere banlandım
son banlanan hesabımda 1 gün sonra yedim bende.reklamı ekledim,sabah baktım banlanmışım

playturks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Banlasınlar, sanki tek reklam şirketi onlar. Üç gün sonrasında onayladı beni.
benim siteler ingilizce,adsense yerine bikaç reklam şirketi denedim ama sonuç iyi degil.ne yazık ki benim gözümde adsense tek şirket şuan...