• 30-10-2012, 00:13:27
    #19
    edilmek değil kalıcı olmak mesele
  • 30-10-2012, 00:17:16
    #20
    Ben başvuru yaptım kurumsal site üzerinden, içerik yetersiz dedi kabul etmedi. 1 hafta sonra aynı şekilde tekrar başvurumu yolladım, kabul edildiniz maili gelmedi fakat reklamlarım yayınlanmaya başladı. Şimdi 10 $ kazanç oldu hesabımda, hesap onaylaması istedi yaptım ama Türkiye'de EFT aktif olmadığı için daha hesabıma geçmedi. Bakalım ne olacak. Bu arada hayırlı olsun üstadım.
  • 30-10-2012, 10:30:34
    #21
    Protect adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her başvurumda benide kabul ediyor ama 3-4 gün sonra o klasik ban sebebi geliyor.
    3-4 gün iyiymiş hocam yine,dün 20dk sonra banlandım.kendi rekorumu kırmış bulunuyorum bu konuda
  • 30-10-2012, 10:33:12
    #22
    allah bol kazançlar versin
  • 31-10-2012, 11:29:36
    #23
    başvurum 1 günde onaylandı ama ertesi gün banlandı bu nasıl iş ya
  • 31-10-2012, 11:34:45
    #24
    Şu Yandex patlatsında adsense olayını yemin ederim kazanc falan gözüm yok.İstediği kadar kesinti yapsın.Ama şartları Google ile aynı olsun reklamlarını koyalım şu Google'ın inadına!
  • 06-11-2012, 15:54:29
    #25
    Bende ban olmadı hala. Reklamları yayınlamadım hiç. Muhtemelen önümüzdeki hafta yayınlayacağım. Google'den gelen hitin artmasını bekliyorum.

    Bir de bunun üstüne iki tane blogger sitesi açıp, alan adları yönlendirmeyi amaçlıyorum. İkisi de ingilizce. Bir sitede videolar olacak. Adsense reklamlarını oraya da koymaya planlıyorum.

    Herhangi bir durumda yine yazacağım burada.