Geçtiğimiz günlerde 3 kez ayrı günlerde ban yedim. Sanırım farklı gmail hesabını kullanınca da ban atıyorlar.
Kendime yeni sıfır google hesabı açsam oradan adsense başvurusu yapsam nasıl olur?
Ve ne yapmam gerek tekrar çakmamaları için? Modeme reset atmakla düzelmiyor, önbellek temizleme ile düzelmiyor. Ne yapayım?
Hep banlanacak mıyım?
13
●1.199
- 29-08-2012, 00:54:11Üyeliği durduruldu
- 29-08-2012, 00:56:43Ben 7 kere açtım sıfır hesap yine banladılar nedeni bilmiyorum tek bildiğim reklam verenlerin hakkını gözetiyorlarmış kapanma nedenleri bu hesaplarımınraxip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-08-2012, 01:02:51Adsense bir kaç aydır kendini geliştirme çabasına girdi heralde çok para dağıttım diyor ama ban sebebleri belli adwords kullanıcıların güvenliği açısından felan ama bunların arkası gelmiyor...sürekli ban ben 70 dolarda ban yedim hakkımı aramak için Türkiye'de muhattap bulamadım.Adwords Türkiye danışmanlığı mevcut Adsense yok...
Sitelerinizi hit veren sitelere eklediyseniz ondan da olabilir geçenlerde bir arkadaşın başından aynı olay geçmişti.Sitem adsense den sürekli ban yiyor dedi ve bununda hit kazandırma sitelerinden birine üye olduktan sonra olduğunu belirtti.Doğal hit en güzeli banlanma riski yok.Reklam yerleşimlerine de önem veriyor Adsense onlara da dikkat ederseniz sıkıntı kalmayacaktır umarım yeni bir hesapla devam edebilirsin. - 29-08-2012, 01:35:28Üyeliği durdurulduNiye kabul ediyorlar peki aynı siteyle olan başvurularımı?Freeadmin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-08-2012, 08:13:16Benimde 2 gün arayla reklamımı durdurdular. Sebep yetişkin cinsel içerik. Yav arkadaş zaten cinsellikle ilgili sayfalarda reklamlarınız çıkmıyor. Daha neyi banlıyorsunuz anlamış değilim. Neyse ki sebep olan sayfayı kaldırdım yeniden itirazda bulundum sitemin birinin cezasını kaldırdılar. Diğeri de bu sabah kaldırılmış maillerini okudum. Sebep olan sayfayı yine kaldırdım ve yeniden itirazda bulundum. Bakalım.
- 29-08-2012, 12:48:44Üyeliği durdurulduBilgiler farklı olur olmasına ama yine aynı siteyle başvuru yapacağım sonuçta. Ayrıca evden yine girmeyecek miyim adsense'e?DesignX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle