• 29-08-2012, 00:54:11
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Geçtiğimiz günlerde 3 kez ayrı günlerde ban yedim. Sanırım farklı gmail hesabını kullanınca da ban atıyorlar.

    Kendime yeni sıfır google hesabı açsam oradan adsense başvurusu yapsam nasıl olur?

    Ve ne yapmam gerek tekrar çakmamaları için? Modeme reset atmakla düzelmiyor, önbellek temizleme ile düzelmiyor. Ne yapayım?
  • 29-08-2012, 00:56:43
    #2
    raxip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçtiğimiz günlerde 3 kez ayrı günlerde ban yedim. Sanırım farklı gmail hesabını kullanınca da ban atıyorlar.

    Kendime yeni sıfır google hesabı açsam oradan adsense başvurusu yapsam nasıl olur?

    Ve ne yapmam gerek tekrar çakmamaları için? Modeme reset atmakla düzelmiyor, önbellek temizleme ile düzelmiyor. Ne yapayım?
    Ben 7 kere açtım sıfır hesap yine banladılar nedeni bilmiyorum tek bildiğim reklam verenlerin hakkını gözetiyorlarmış kapanma nedenleri bu hesaplarımın
  • 29-08-2012, 01:02:51
    #3
    Adsense bir kaç aydır kendini geliştirme çabasına girdi heralde çok para dağıttım diyor ama ban sebebleri belli adwords kullanıcıların güvenliği açısından felan ama bunların arkası gelmiyor...sürekli ban ben 70 dolarda ban yedim hakkımı aramak için Türkiye'de muhattap bulamadım.Adwords Türkiye danışmanlığı mevcut Adsense yok...

    Sitelerinizi hit veren sitelere eklediyseniz ondan da olabilir geçenlerde bir arkadaşın başından aynı olay geçmişti.Sitem adsense den sürekli ban yiyor dedi ve bununda hit kazandırma sitelerinden birine üye olduktan sonra olduğunu belirtti.Doğal hit en güzeli banlanma riski yok.Reklam yerleşimlerine de önem veriyor Adsense onlara da dikkat ederseniz sıkıntı kalmayacaktır umarım yeni bir hesapla devam edebilirsin.
  • 29-08-2012, 01:03:18
    #4
    Reklamı koyduğun site ile alakalıdır.. Eğer Bir sitede ban yemişseniz.. O siteden daha hayır gelmiyor..Otomatiğe bağlıyorlar..
  • 29-08-2012, 01:35:28
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Freeadmin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Reklamı koyduğun site ile alakalıdır.. Eğer Bir sitede ban yemişseniz.. O siteden daha hayır gelmiyor..Otomatiğe bağlıyorlar..
    Niye kabul ediyorlar peki aynı siteyle olan başvurularımı?
  • 29-08-2012, 01:37:28
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Mutlaka bir yerde hata vardır.
  • 29-08-2012, 08:10:23
    #7
    reset atmayla, önbellek temizlemeyle olmaz, internet kafeye git farklı bilgilerle başvuru yap.
  • 29-08-2012, 08:13:16
    #8
    Benimde 2 gün arayla reklamımı durdurdular. Sebep yetişkin cinsel içerik. Yav arkadaş zaten cinsellikle ilgili sayfalarda reklamlarınız çıkmıyor. Daha neyi banlıyorsunuz anlamış değilim. Neyse ki sebep olan sayfayı kaldırdım yeniden itirazda bulundum sitemin birinin cezasını kaldırdılar. Diğeri de bu sabah kaldırılmış maillerini okudum. Sebep olan sayfayı yine kaldırdım ve yeniden itirazda bulundum. Bakalım.
  • 29-08-2012, 12:48:44
    #9
    Üyeliği durduruldu
    DesignX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    reset atmayla, önbellek temizlemeyle olmaz, internet kafeye git farklı bilgilerle başvuru yap.
    Bilgiler farklı olur olmasına ama yine aynı siteyle başvuru yapacağım sonuçta. Ayrıca evden yine girmeyecek miyim adsense'e?