Freeadmin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Reklamı koyduğun site ile alakalıdır.. Eğer Bir sitede ban yemişseniz.. O siteden daha hayır gelmiyor..Otomatiğe bağlıyorlar..
Niye kabul ediyorlar peki aynı siteyle olan başvurularımı?